Не зовсім зрозуміле Ваше запитання, вибачте. Ви маєте на увазі, що батареї холодні у вас? Якщо Ваш постачальник тепла на може чітко пояснити  та  обґрунтувати нарахувань у Вашому рахунку за тепло, або надає послуги неналежної якості, телефонуйте на урядову гарячу лінію за номером 15-45 та залишайте скаргу. Вона буде опрацьована фахівцями та надіслана НКРЕКП, яка відстежує реальне виконання всіх зобов’язань, взятих на себе теплопостачальними підприємствами. НКРЕКП, яка встановлює  розроблені  теплопостачальниками тарифи на тепло, в тому числі  перевіряє  виконання інвестиційних програм, сплачених споживачами в складі рахунків за опалення: чи пішли вони на модернізацію застарілих мереж та встановлення лічильників, чи осіли в кишенях  недобросовісних  комунальників. Лише з Вашою пильною допомогою Уряд зможе унеможливити зловживання при нарахуванні плати за опалення та вибудувати дієву систему апеляції.