Уряд максимально спростив процес оформлення житлових субсидій для людей, переклавши значну частину роботи щодо збору відповідної інформації на управління соціального захисту населення.

Сім’ям, для отримання урядової знижки на сплату комунальних послуг, достатньо подати лише Заяву та Декларацію про доходи, в якій потрібно вказувати тільки види доходів, інформація про які відсутня в пенсійній та податковій базі даних. Сам розмір виплат соціальні служби беруть з баз даних - як власної, якщо це стосується соціальних виплат, так і фіскальної служби, Пенсійного фонду, вузів, училищ тощо.

Жодних додаткових паперів, що стосуються складу сім'ї, обсягу і вартості житлово-комунальних послуг, в загальному випадку, людям теж не потрібно додавати чи доносити. Відомості, необхідні для призначення субсидії, надходять управлінням соціального захисту безпосередньо від організацій, які надають послуги. Наприклад, про склад зареєстрованих осіб, площі квартири, розмірі квартплати - від ЖЕКів або інших уповноважених органів місцевого самоврядування; про вартість електроенергії - від обленерго, газу - від облгазів, опалення – підприємств теплокомуненерго. Однак, часто така інформація надходить несвоєчасно, що затримує процес інформування населення про призначення субсидій.